Korjaus yhtiökokouksen kutsuun

Korjaus 19.8.2020 klo 21:00 tiedotetun kutsun kohtaan A.12.

” Hallituksen nimitysvaliokunnan suosituksen mukaisesti, hallitus ehdottaa varsinaiselle yhtiökokoukselle, että yhtiön hallitukseen valittaisiin kuusi (6) jäsentä.” Korjattu: Hallituksen nimitysvaliokunnan suosituksen mukaisesti, hallitus ehdottaa varsinaiselle yhtiökokoukselle, että yhtiön hallitukseen valittaisiin viisi (5) jäsentä.

Korjaus 19.8.2020 klo 21:00 tiedotetun kutsun kohtaan A.13.

” Hallituksen nimitysvaliokunta suosituksen mukaisesti, hallitus ehdottaa varsinaiselle yhtiökokoukselle, että yhtiön hallituksen jäseniksi valittaisiin uudestaan hallituksen nykyiset jäsenet Neil Macleod, Jyoti Desai, Conrad Neil Phoenix, Kaj Hagros ja Anders Fornander ja uudeksi jäseneksi Markku Wilenius.” Korjattu: Hallituksen nimitysvaliokunta suosituksen mukaisesti, hallitus ehdottaa varsinaiselle yhtiökokoukselle, että yhtiön hallituksen jäseniksi valittaisiin uudestaan hallituksen nykyiset jäsenet Neil Macleod, Jyoti Desai, Conrad Neil Phoenix, ja Anders Fornander ja uudeksi jäseneksi Markku Wilenius. Kaj Hagrosia ei ehdoteta valittavaksi uudelleen.