Uusimmat tiedotteet

19.08.2014

Tecnotreelle 7 miljoonan dollarin tilaus Keski-Amerikasta

13.08.2014

Tecnotree Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.–30.6.2014 (tilintarkastamaton)

06.08.2014

Tecnotreen alkuvuoden liikevaihto jäi alhaiseksi

Kaikki tiedotteet

Tecnomenille 1,7 miljoonan euron uusi laajennustilaus Lähi-idästä

Pörssitiedote 7.5.2008 klo 8.30

Tecnomen on saanut merkittävän 1,7 miljoonan euron Messaging-järjestelmän laajennustilauksen Lähi-idästä. Projekti toimitetaan tämän vuoden ensimmäisellä vuosipuoliskolla.

Tecnomenin Messaging-ratkaisu sisältää markkinoiden kehittyneintä teknologiaa matkapuhelinasiakkaiden nykyisten ja tulevien tarpeiden täyttämiseksi. Tecnomenin ratkaisun avulla operaattorit ja palveluntarjoajat voivat rakentaa omien vaatimustensa mukaisia räätälöityjä viestintäpalvelupaketteja, ja tarjota asiakkailleen edistyksellisiä lisäarvopalveluja, joita operaattorit tarvitsevat menestyäkseen nykyisillä kilpailluilla markkinoilla.

TECNOMEN OYJ

Jarmo Niemi

Jarmo Niemi, toimitusjohtaja, puh. 0400 688 097.

OMX Pohjoismainen Pörssi Helsinki Oy
www.tecnomen.com

Tecnomen lyhyesti
Tecnomen kehittää ja toimittaa viestintä- ja maksuratkaisuja teleoperaattoreille ja palveluntarjoajille maailmanlaajuisesti. Vuonna 1978 perustettu Tecnomen on maailman johtavia viestintä- ja maksuratkaisujen toimittajia. Tecnomen myy ja markkinoi tuotteitaan ja palvelujaan sekä oman maailmanlaajuisen organisaationsa että globaalien ja paikallisten kumppaniensa kautta. Yrityksen tuotteita on toimitettu yli 60 maahan. Tecnomenin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja yhtiön palveluksessa on maailmanlaajuisesti 360 työntekijää 15 eri toimipisteessä. Tecnomenin osakkeet noteerataan OMX Pohjoismainen Pörssi Helsingin päälistalla. Lisää tietoa yrityksestä löytyy osoitteesta www.tecnomen.com.